Subject: Seaduseelnõu esitamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks_Teadus- ja arendustegevuse ning innovatsiooni korralduse seaduse eelnõu
From: <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Fri, 21 Jun 2024 08:42:38 +0300

Tere

Teile on saabunud kiri Haridus- ja Teadusministeeriumist.

Pealkiri: Seaduseelnõu esitamine kooskõlastamiseks ja arvamuse
avaldamiseks_Teadus- ja arendustegevuse ning innovatsiooni korralduse
seaduse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 12.06.2024
Registreerimisnumber: 8-1/24/2608-2
Tähtaeg 03.07.2024.

Kirja manuses olev dokument on digitaalselt allkirjastatud. ID-kaarti ja
ID-kaardi lugejat antud dokumendi avamiseks vaja ei ole. Dokumendi
avamiseks peab arvutis olema DigiDoc programm.
DigiDoc on vabavara ning selle saate alla laadida Sertifitseerimiskeskuse
kodulehelt https://installer.id.ee/

Lugupidamisega
Haridus- ja Teadusministeerium
tel 735 0222
[email-masked] <mailto:[email-masked]>